Dziś jest: 15 październik 2024 r.
Szukane wyrażenie:


sprawdź repertuar na dzień:



Znajdź projekcje filmu:


SCENA
FILM
KINO MARZENIE
ZAPOWIEDZI FILMOWE
CZWARTY-ekSTRA FILM
PLAN KINA
KINO OFF
PROJEKCJE SPECJALNE
TARNOWSKA NAGRODA FILMOWA
CINEMA OFF
AKADEMIA FILMOWA
GALERIA
EDUKACJA
USŁUGI
O NAS
FOTORELACJE
TERMINARZ IMPREZ
20 TNF
21 TNF
BYŁ SOBIE BLUES...2007
DNI TARNOWA 2006
BYŁ SOBIE BLUES...2006
22 TNF
DNI TARNOWA 2008
BYŁ SOBIE BLUES...2008
23 TARNOWSKA NAGRODA FILMOWA
BYŁ SOBIE BLUES... 2009


Tarnowskie
Centrum
Kultury


ul. Rynek 5
33-100 Tarnów
POLAND

tel/fax:+48 14 6 888 888

email: tck@tck.pl

Kino Marzenie
ul. Staszica 4
33 - 100 Tarnów
POLAND

tel/fax:+48 14 6 888 885

email: kino@tck.pl







FILM / CZWARTY-ekSTRA FILM

drukuj
2006-10-24
"ZAKOCHANY PARYŻ" (Paris, je t aime) (źródło: SPInka)




Opowieść o miłości i Paryżu, jakiego nie znacie w najnowszym filmie Claudie Ossard - producentki Amelii.

Najpiękniejsze rzeczy dzieją się między ludźmi w Paryżu. Tam wszystko jest możliwe, a czas nie ma znaczenia...
Natalie Portman, Juliette Binoche, Willem Dafoe, Fanny Ardant, Nick Nolte i Elijah Wood w obiektywie Gusa van Santa, braci Coen, Toma Tykwera i Gerarda Depardieu.
Zakochany Paryż to film niezwykły, który zabierze nas w podróż po stolicy miłości. Paryż nastrojowy, kapryśny, dramatyczny - różne spojrzenia na miłość, nie tylko według romantycznego przepisu, w którym mieszają się wino, kafejka na Montmartre i czerwone usta Amelii.

By zrealizować Zakochany Paryż zwrócono się do grupy reżyserów o międzynarodowej sławie z prośbą o opowiedzenie historii „romantycznego spotkania” w Paryżu. Miasto ma bogatą filmową tradycję, ale wszyscy zaangażowani w projekt zostali poproszeni, by nie cofać się w czasie, lecz pokazać Paryż dziś. Celem było uniknięcie lansowania „pocztówkowo-landszaftowego”, ogranego oblicza metropolii i ukazanie aspektów stolicy, których nie widziano jeszcze na dużym ekranie. Alternatywnym tytułem mogłoby być „Kocham Paryż i jego różnorodność”; film prezentuje bowiem wielobarwną mieszankę klas społecznych, pokoleń, kultur i nastrojów

Większość reżyserów zaangażowanych w projekt nie pochodzi z Paryża; w rezultacie ich filmy dotykają zarówno rzeczywistości współczesnej stolicy Francji jak i oddają zachwyt
i oczarowanie, które przeżywa cudzoziemiec odwiedzając to miasto. Ciekawość zaprowadziła ich w miejsca, o których ich francuscy koledzy nie pomyśleliby nawet. Każdy z nich wniósł do filmu świeże spojrzenie na miasto, które wydawało się wytarte, ograne ze wszystkich stron, rozmywało się w swej „światowości” i doniosłości. Jednak reżyserzy, wspólnie
i „międzynarodowo” udowodnili, że oblicze Paryża to dużo więcej, niż obiegowe opinie i klisze. Ich zmierzenie się z tym miastem zaskoczy nawet tych, którzy dobrze je znają, potwierdzając jednocześnie jego status ”miasta miłości”, którym od dawna cieszy się Paryż.  

Film zostanie wyświetlony na jedynym seansie w ramach cyklu "CZWARTYekSTRA FILM" 9 listopada o godz. 19.00.
Bilety w cenie 12 zł (normalne), 6 zł (dla członków Akademii Filmowej)
do nabycia w kasie kina Marzenie.



Historia powstania filmu:

Decydującym momentem w historii filmu był styczeń 2004, kiedy Emanuel Benbihy spotkał się z Claudie Ossard, producentką filmów takich jak Betty Blue Beneixa, Delicatessen Jeuneta i Caro, Arizona Dream Kusturicy i Amelia Jeuneta. Postanowili pracować razem nad Zakochanym Paryżem – projektem ambitnym, niekonwencjonalnym i z tych samych względów cokolwiek ryzykownym. Dołączyli do nich Gilles Caussade (partner i koproducent Ossard od ponad dekady) i Chris Bolzli (Kurka Riaba Andrieja Konczałowskiego, Szamanka Andrzeja Żuławskiego, Augustyn, król kung-fu [Augustine, the King of Kung-fu] Anne Fontaine i Plac Vendome [Place Vendome] Nicole Garcii).
Finansowanie filmu rozpoczęło się wraz z początkiem  osiemnastomiesięcznego okresu produkcji. Filmy Toma Tykwera (sierpień 2002) i braci Coen (styczeń 2005), były kręcone w pierwszej kolejności i posłużyły jako „piloty”, zapowiadające charakter filmu planowanego jako obraz pełnometrażowy o nowelowej strukturze. Dużą rolę w finansowaniu filmu odegrali również Henri Jacob, Burkhard von Schenk, Pirol Film Production oraz Celsius Entertainment.


O produkcji

CLAUDIE OSSARD: Wszystko zaczęło się w dniu kiedy Emanuel Benbihy przyszedł obejrzeć ze mną film Toma Tykwera nakręcony w 10-tej dzielnicy, wyprodukowany przez firmę Toma „X-filme”. Podejście Tykwera było bardzo bezpośrednie: wytłumaczył nam, że projekt jest trudny do ogarnięcia przez początkującego producenta, którym wtedy był, i że spotyka się z nami, żeby spytać, czy pomoglibyśmy ten film wyprodukować. Jeśli mam być szczera - pomysł, który nam przedstawił, nie przekonał mnie od razu. Po tym spotkaniu powiedziałam Emmanuelowi, że z pierwszego zetknięcia z Zakochanym Paryżem najważniejsze dla mnie jest, że projekt zbiera  reżyserów z całego świata. On też uważał to za duży atut i ostatecznie właśnie to  zachęciło mnie, by jednak wejść w tę produkcję. Byłam ciekawa jak widzą Paryż zagraniczni reżyserzy. My, Paryżanie, znamy miasto zbyt dobrze i nie jesteśmy już wrażliwi na wiele rzeczy, które się wydarzają wokół nas - po prostu z przyzwyczajenia. Byłam przekonana, że grupa filmowców ściągniętych z wszystkich czterech stron świata sprawi, że spojrzymy na Paryż świeżo, nowymi oczyma. Potem, rozważając film z  produkcyjnego punktu widzenia, wiedziałam, że mogę liczyć na urok miasta, który pomoże mi zwabić tu i przekonać międzynarodowej sławy reżyserów, by wzięli udział w naszym przedsięwzięciu. Kiedy w końcu przyszedł moment by zejść na ziemię i  wejść ze sfery marzeń w sferę pracy, rozpocząć realizację projektu, Paryż okazał się naszą kartą atutową.


Twórcy o filmie – wypowiedzi z planu

GURINDER CHADHA

Wnoszę do tego filmu brytyjsko - indyjską wizję tego, co widzę wokół siebie tu, we Francji. Co to znaczy „być Francuzem”, kto decyduje jaka jest, a jaka nie jest kultura francuska… W moim filmie Podkręć jak Beckham (Bend it like Beckham) wpisałam na mapę jakby nową Wielką Brytanię, nowy sposób widzenia brytyjskiej kultury i społeczeństwa. Jestem bardzo podekscytowana, pełna nadziei i optymistycznie nastawiona wobec faktu, że francuscy filmowcy będą próbowali zrobić równie nowatorski film o swoim kraju.
Gdy pojawiła się okazja zrobienia filmu w Paryżu, najbardziej interesującym dla mnie tematem był temat czadoru i dziewcząt które chcą, lub nie chcą go nosić z własnego wyboru. Nie jest rolą państwa decydować, co można nosić, a co nie. Chciałam zrobić film, który byłby wyrażeniem opinii na ten temat. Mam szczęście, że w 5 dzielnicy jest meczet, choć o tym wcześniej nie wiedziałam. Ale to bardzo pomogło.

RICHARD LAGRAVNESE
Uwielbiam francuskie kino. To była okazja by pracować w Paryżu z Fanny Ardant. Dali mi jako miejsce zdjęć Pigalle… Zobaczyłem te wszystkie neony i sex-shopy i nocne życie…a potem ten cichy romantyczny zakątek. Taki kontrast podsunął mi pomysł jak napisać coś słodko-gorzkiego, coś co jest jednocześnie zabawne i poważne. Kobiety i mężczyźni… mówią innymi językami kiedy zaczyna się temat miłości i seksu.
Miałem tylko dwie noce i kręciłem bez przerwy. Zdjęcia na Pigalle są trudne, bo bary są otwarte do 5 rano, a Paryżanie lubią się zabawić, więc kiedy widzieli że kręcę, wrzeszczeli albo podkręcali muzykę. Więc trochę to zajęło.

CHRISTOPHER DOYLE
Ten mały film, który zrobiliśmy jest dla mnie naprawdę ważny. To się dzieje w Chinatown w Paryżu. Ci ludzie są Chińczykami, ale angażują się w życie społeczności miasta. Może się wydawać, że się izolują, że są inni, ale jest przestrzeń, w której się spotykają. Ścieranie się różnych światów to dziś paradoks. Ten film jest dla mnie ważny, bo celebruje inność, różnicę. Ale podkreśla że istnieje most, możliwość spotkania.

ALEXANDER PAYNE
Inne dzielnice mają swoją specyfikę. 14 dzielnica jest interesująca właśnie dlatego, że jest pozbawiona specyfiki. Nie mam żadnych przyjętych z góry pomysłów na to, jaki powinien być mój film. Po prostu dużo spacerowałem po tej dzielnicy i mam nadzieję że moja nowela zafunkcjonuje jako historia, ale również jako krótki dokument o „Czternastce”. Główne warunki projektu brzmiały: historia o miłości, która dzieje się w jednej, określonej dzielnicy. I pomyślałem sobie: „Bardzo dobrze. Zobaczmy jak to będzie”. W pewnym sensie historia, którą wybrałem posłużyła za pretekst do zrobienia dokumentu. Fajnie jest robić krótkometrażówkę. Film, w którym liczy się każda klatka, każde słowo jest ważne.

ALFONSO CUARON
Ludivine jest niesamowita. Napisałem to dla niej. Jest taka paryska, jednak główna jej cecha sprawia, że sposób w jaki wyraża emocje jest bardzo bezpośredni i uniwersalny. Nick też jest wspaniały. Pracował w wielkich hollywoodzkich produkcjach i filmach niezależnych, również w Europie.

WES CRAVEN
W dużej mierze chodziło o wycięcie wszystkich pauz z dialogu . Większość aktorów, kiedy mówią, robi między słowami strasznie długie pauzy.
Kiedy powiedzieli mi że 20-ta dzielnica nie jest jeszcze „zajęta” powiedziałem: „Świetnie! Tam jest duży cmentarz”! To wspaniałe miejsce, doskonała lokalizacja dla filmu, który chce pokazać wielopoziomową perspektywę spojrzenia na życie.

VINZENZO NATALI
Nie mogłem uwierzyć, że zagra w moim filmie, dopóki się nie pojawił. Pomyślałem: „coś się stanie”. On (Elijah Wood) ma tak niezwykłą twarz… Uważam tak, od kiedy zobaczyłem pierwszy raz Władcę pierścieni. Uznałem, że najlepszym efektem specjalnym w tym filmie będą jego oczy. Są takie nierzeczywiste. A on jest tak ekspresyjny i delikatny. Od początku wiedziałem, ze on będzie właściwą osobą. Najlepsze w Zakochanym Paryżu jest to, że spełnia moje najbardziej występne pragnienia. Producenci byli bardzo otwarci,  pozwolili mi robić, co chciałem. A ja pofolgowałem sobie. Chciałem zrealizować moją  największą nastoletnią fantazję o tym, jaka byłaby piękna kobieta-wampir. Ale kiedy ma się do dyspozycji 5 minut, odniesienia pop-kulturowe są po twojej stronie, bo jest tak mało czasu na ustanowienie akcji i wyznaczenie reguł. Jeśli publiczność ma już jakieś z góry ustalone skojarzenia dotyczące wampirów i całej ich mitologii, to jest bardzo pomocne.

TOM TYKWER
Nie wybrałem królowej z Gwiezdnych wojen, wybrałem najbardziej olśniewającą aktorkę w tym przedziale wiekowym, która chodzi po ziemi. Pomyślałem o tej postaci i w moich oczach była to Natalie Portman. Ona w swojej pracy naprawdę chce odkrywać, szukać. A jej postać, Francine, to dziewczyna, która bardzo chce doświadczyć czegoś, co będzie poza granicami w obrębie których dorastała .
Pięć minut - to trudne. Najtrudniej jest „jednym pociągnięciem pędzla” zbudować postacie. Chciałem zrobić film o ludziach, o dwóch osobach, które są ze sobą emocjonalnie związane, są w skomplikowanym związku. To jedyny sposób, żeby mnie zainteresować krajobrazem, czy miastem – kiedy mogę wpleść je w narrację o osobach. Mój punkt widzenia na to miasto zależał w stu procentach od faktu, że jedna z moich postaci jest niewidoma i stara się zapamiętać historię miłosną, jak również od tego, że mam do dyspozycji energię kobiety, która jest taka śliczna i kochana. Starałem się taki sposób myślenia przenieść na domy, ulice, ludzi, samochody.

JOEL I  ETHAN COEN
ETHAN: To jest historia o „kliszy” miasta miłości, którym jest Paryż. Ale to też żart z kina. Naszym pierwszym pomysłem, kiedy nam to zaproponowano, był śpiewający kowboj z Texasu, który przyjeżdża do Paryża. Ale mieliśmy tylko dwa, dni, i pomyśleliśmy „a co, jak będzie padało?”. Więc zdecydowaliśmy się zejść do stacji metra, a  reszta wzięła się już stamtąd.
JOEL: Było coś perwersyjnie interesującego w tym, że mieliśmy zrobić coś o Paryżu w metrze. Jedynym kawałkiem miasta jaki widzimy, jest mapa w przewodniku turystycznym.

ISABEL COIXET
W Bastylii mieszka mieszanka klasy pracującej, burżujów i fanów mody. Jako przestrzeń pasowała świetnie do mojego pomysłu na oddalenie się od „pocztówkowego” oblicza Paryża.

WALTER SALLES
Każda dzielnica ma swoją krainę cieni, którą rzadko zauważamy. Właśnie to chcieliśmy pokazać.

FREDERIC AUBURTIN
Gerard Depardieu i ja współreżyserowaliśmy jedną z części Zakochanego Paryża: „Dzielnicę Łacińską”. Gena Rowlands napisała scenariusz;  ma on w sobie coś z wielkich amerykańskich komedii. Gena zasugerowała bym pracował z Gerardem, a jako że się przyjaźniliśmy, zadzwoniłem i poprosiłem go o to. Zgodził się, pod warunkiem, że będzie współreżyserować, tak jak to już kiedyś robiliśmy w filmie The Bridge. Tak więc pracowałem z Geną Rowlands. To była prawdziwa przyjemność. Stworzyliśmy nawet drugoplanową rolę właściciela restauracji specjalnie dla Gerarda. Zdecydowałem się kręcić w Rostand Cafe, by nawiązać delikatnie do Cyrano de Bergeraca. To był bardzo udany i wesoły plan. Gerard  reżyserował Genę i Bena Gazzarę w gagach. To było, jak dotąd, moje najlepsze reżyserskie doświadczenie.  

Nowele:

PARC MONCEAU
Scenariusz i reżyseria: Alfonso Cuaron
Występują: Nick Nolte, Ludivine Sagnier
Zdjęcia: Michael Seresin

QUARTIER DES ENFANTS ROUGES
Scenariusz i reżyseria: Olivier Assayas
Występują: Maggie Gyllenhaal, Lionel Dray
Zdjęcia: Eric Gautier

PLACE DES FETES
Scenariusz i reżyseria: Olivier Schmitz
Występują: Aissa Maiga, Sydou Boro
Zdjęcia: Michel Amathieu

PIGALLE
Scenariusz i reżyseria: Richard LaGravnese
Występują: Fanny Ardant, Bob Hoskins
Zdjęcia: Gerard Sterin

QUARTIER DE LA MADELEINE
Scenariusz i reżyseria: Vincenzo Natali
Występują: Elijah Wood, Olga Kurylenko
Zdjęcia: Tetsuo Nagata, Gérard Sterin

PERE LACHAISE
Scenariusz i reżyseria: Wes Craven
Występują: Emily Mortimer, Rufus Sewell
Zdjęcia: Maxime Alexandre

FAUBOURG ST- DENIS
Scenariusz i reżyseria: Tom Tykwer
Występują: Natalie Portman, Melchior Belon
Zdjęcia: Frank Griebe

QUARTIER LATIN
Scenariusz: Gena Rowlands
Reżyseria: Frederick Auburtin i Gerard Depardieu
Występują: Gena Rowlands, Ben Gazzara, Gerard Depardieu
Zdjęcia: Pierre Aim

14 ARRONDISEMENT
Scenariusz i reżyseria: Alexander Payne
Wystąpili: Margo Martindale
Zdjęcia: Denis Lenoir

MONTMARTRE
Scenariusz i reżyseria: Bruno Podalydes
Wystąpili: Florence Muller, Bruno Podalydes
Zdjęcia: Matthieu Poirot-Delpech

QUAIS DE SEINE
Scenariusz i reżyseria: Gurinder Chadha
Wystąpili: Leila Bekhti, Cyril Descours
Zdjęcia: David Quesemand

LE MARAIS
Scenariusz i reżyseria: Gus van Sant
Wystąpili: Marianne Faithfull, Elias McConnell, Gaspard Ulliel
Zdjęcia: Pascal Rabaud

TUILERIES
Scenariusz i reżyseria: Joel i Ethan Coen
Wystąpili: Steve Buscemi, Julie Bataille, Axel Kieler
Zdjęcia: Bruno Delbonnel

LOIN DU 16E
Scenariusz i reżyseria: Walter Salles i Daniela Thomas
Wystąpili: Catalina Sandino Moreno
Zdjęcia: Eric Gautier

PORTE DE CHOISY
Scenariusz i reżyseria: Christopher Doyle
Wystąpili: Li Xin, Barbet Schroeder
Zdjęcia: Christopher Doyle

BASTILLE
Scenariusz i reżyseria: Isabelle Coixet
Wystąpili: Miranda Richardson, Sergio Castellitto, Leonor Watling
Zdjęcia: Jean-Claude Larrieu

PLACE DES VICTOIRES
Scenariusz i reżyseria: Nobuhiro Suwa
Wystąpili: Juliette Binoche, Willem Dafoe, Hippolyte Girardom
Zdjęcia: Pascal Marti

TOUR EIFFEL
Scenariusz i reżyseria: Sylvain Chomet
Wystąpili: Yolande Moreau, Paul Kutner
Zdjęcia: Eric Guichard

Produkcja: Francja/Niemcy 2006
Czas trwania: 120 min.
Premiera: 22 września 2006


Więcej o twórcach filmu

* GALERIA *


(400x225)
(400x225)
(400x225)
(400x225)
(400x225)
(400x225)
(400x225)
(400x264)
(400x226)








"WYSPA"





"MICHAEL JACKSON'S THIS IS IT"





"SUROGACI"





"MOJA WIELKA GRECKA WYCIECZKA"





"MAGICZNE DRZEWO"





"KAC VEGAS"





"MĄDROŚĆ I SEKS"





"NA IMIĘ MA SABINE", reż. S. Bonnaire





"MIŁOŚĆ NA WYBIEGU"





"PRAWDZIWA HISTORIA KOTA W BUTACH"





"OPERACJA DUNAJ" - Tarnowska premiera i spotkanie z twórcami - Kino Marzenie, 12.08.09





"OPERACJA DUNAJ"





"COCO CHANEL"





"HARRY POTTER I KSIĄŻE PÓŁKRWI"





"EPOKA LODOWCOWA 3: ERA DIZNOZAURÓW"





"NARZECZONY MIMO WOLI"





"30 DNI MROKU"





"GRAN TORINO"





"17 AGAIN"





"LATO MUMINKÓW"





"NOC W MUZEUM 2"





"VICKY CRISTINA BARCELONA"





"ARKA NOEGO"





"KOCHAJ I TAŃCZ"





"ZA JAKIE GRZECHY"





"GENERAŁ NIL"





"KOCHAJ I TAŃCZ"





"WYSPA DINOZAURA 2"





SPOTKANIE KWIETNIOWE- Piwnice TCK, 17 - 18.04.09





"GRY WOJENNE"





"WEEKEND Z FILMEM WĘGIERSKIM" - Kino Marzenie, 21 - 22.03.09





"LEKTOR"





"SLUMDOG. MILIONER Z ULICY"





"ZŁOTY ŚRODEK"





OSCAROWE FILMY W MARZENIU





"CIEKAWY PRZYPADEK BENJAMINA BUTTONA"





"JAGODOWA MIŁOŚĆ"





MARCOWE SPOTKANIE AKADEMII FILMOWEJ





"MILCZENIE LORNY", reż. Jean-Pierre i Luc Dardenn





"POPIEŁUSZKO. Wolność jest w nas"





"MADAGASKAR 2"





"ZAMIANA"





"SEZON NA MISIA 2"





"THE BLUES – 7 FILMOWYCH OPOWIEŚCI O BLUESIE" - Piwnice TCK, 22 - 28.02.09





"DZIEWCZYNA MOJEGO KUMPLA"





"WŁATCY MÓCH"





"OPOWIEŚCI NA DOBRANOC"





LUTOWE SPOTKANIE AKADEMII FILMOWEJ





„HAPPY GO LUCKY, CZYLI CO NAS USZCZĘŚLIWIA”, reż. Mike Leigh





"ANIMACJE - DZIECIOM WSTĘP WZBRONIONY" - Kino Marzenie, 6 - 8.02.09





"ZMIERZCH"





STYCZNIOWE SPOTKANIE AKADEMII FILMOWEJ - Piwnice TCK, 16 - 17.01.09





"TISCHNER: ŻYCIE W OPOWIEŚCIACH"





"DZIEŃ W KTÓRYM ZATRZYMAŁA SIĘ ZIEMIA"





"CZTERY GWIAZDKI"





"JUST DANCE - TYLKO TANIEC"





"ILE WAŻY KOŃ TROJAŃSKI?"





"WINX CLUB: TAJEMNICA ZAGINIONEGO KRÓLESTWA"





"W SIECI KŁAMSTW"





GRUDNIOWE WYKŁADY - ZMIANY W SPOTKANIACH





SUPER GWIAZDY NA GWIAZDKĘ - Kino Marzenie 19-21.12.08





"KLASA", reż. L. Canten





"NOCE W RODANTHE"





"BOISKO BEZDOMNYCH"





"PIORUN"





"LUCKY LUKE NA DZIKIM ZACHODZIE"





"TO NIE TAK JAK MYŚLISZ, KOTKU"





"HIGH SCHOOL MUSICAL 3"





"KRÓL MACIUŚ I"





AKADEMIA FILMOWA 3 - Spotkania listopadowe





"FADOS", reż. C. Saura





"MAMMA MIA!"





"PIŁA V"





"SERCE NA DŁONI"





"ŚWIADECTWO"





"NIEBO NAD PARYŻEM", reż. C. Klapisch





"LISSI NA LODZIE"





"DZIEWCZYNY Z ST. TRINIAN"





EKO-ŚWIAT - IX PRZEGLĄD FILMÓW EKOLOGICZNYCH - 30.09 - 03.10.08





"BABYLON A.D."





"ZŁOTA RYBKA", reż. Tomasz Wolski





MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL FILMÓW DLA DZIECI "GALICJA 2008" - Kino Marzenie, 24-28.09.08





AKADEMIA FILMOWA III - FILM POLSKI





"[REC]"





"ANGIELSKA ROBOTA"





"MAŁPY W KOSMOSIE"





"KUNG-FU PANDA"





"NIE TYLKO PEKIN - OLIMPIADA FILMOWA W MARZENIU", Kino Marzenie, 29-31.08.08





"MÓJ PRZYJACIEL LIS"





"MROCZNY RYCERZ"





"JOE STRUMMER - NIEPISANA PRZYSZŁOŚĆ", reż. J. Temple





"CZARNA OWCA"





"ŁOWCY SMOKÓW"





"INDIANA JONES - KRÓLESTWO KRYSZTAŁOWEJ CZASZKI"





"NIEDŹWIADEK", reż. J. Hrebejk





"WALL-E"





"JAK ŻYĆ?"





"MŁODOŚĆ STULATKA"





"STEP UP 2"





"2 DNI W PARYŻU"





"SUPERHERO"





"SEKS W WIELKIM MIEŚCIE"





"PODRÓŻ CZERWONEGO BALONIKA", reż. Hou Hsiao-hsien





"NAWIEDZONA NARZECZONA"





"OPOWIEŚĆ Z NARNII: KSIĄŻE KASPIAN"





"JUNO"





"NIEODEBRANE POŁĄCZENIE"





"PORA MROKU"





"KOŃ WODNY: LEGENDA GŁĘBIN"





"SKORUMPOWANI"





"POLAK POTRZEBNY OD ZARAZ", reż. Ken Loach





WEEKEND Z CHAPLINEM - Kino Marzenie, 18 - 20.04.08





"DON CHICHOT"





"NIE KŁAM, KOCHANIE"





KINO MARZENIE W SIECI KIN STUDYJNYCH i LOKALNYCH





"LEJDIS"





"10.000 BC"





"WYSPA DINOZAURA"





"MAŁA WIELKA MIŁOŚĆ"





"KLASZTOR. PAN VIG I ZAKONNICA", reż. Pernille Rose Gronkjaer





"PIŁA IV"





"4 MIESIĄCE, 3 TYGODNIE i 2 DNI", reż. Cristian Mungiu





"ROZMOWY NOCĄ"





"3:10 DO YUMY", reż. James Mangold





"ASTERIX NA OLIMPIADZIE"





"JESTEM LEGENDĄ"





"BEOWULF"





"RANCZO WILKOWYJE"





"GWIEZDNY PYŁ"





"PO PROSTU RAZEM", reż. Claude Barri, Kino Marzenie, 06.12.07





"ZŁOTY KOMPAS"





"WPADKA"





"FILM O PSZCZOŁACH"





"WIECZÓR"





"IRINA PALM", reż. Sam Garbarski, Kino Marzenie 08.11.07





"RATATUJ"





"VOLVER", reż Pedro Almodóvar - Kino Marzenie, 25.10.07





"I TY MOŻESZ ZOSTAĆ BOHATEREM"





"KATYŃ"





"U PANA BOGA W OGRÓDKU"





"WOJOWNICZE ŻÓŁWIE NINJA"





"A WŁAŚNIE, ŻE TAK!"





AKADEMIA FILMOWA II - Współcześni mistrzowie kina





VIII Przegląd Filmów Ekologicznych "EKOŚWIAT" - Kino Marzenie, 18 - 20.09.07





"JESIENNA SONATA", reż. Ingmar Bergman





"NA FALI"





"NEXT"





"SADYSTA"





"TRANSFORMERS"





"FRANKLIN I SKARB JEZIORA"





"A WŁAŚNIE, ŻE TAK!"





MultiMediaOFF - Przegląd Polskiego Kina Niezależnego, Ogródek TCK, 14.07.07





"PRZYPADEK HAROLDA CRICKA"





"HOT FUZZ - OSTRE PSY"





OCEAN"S 13





"HARRY POTTER I ZAKON FENIKSA"





"SHREK TRZECI"





"PLAGA"





"MOST DO TERABITHII"





"KRÓLOWA"





"MIŁOŚĆ, NIE PRZESZKADZAĆ"





"PACHNIDŁO"





"SPIDER - MAN 3"





"WAKACJE JASIA FASOLI"





"KLĄTWA 2"





"STEFAN MALUTKI"





"TESTOSTERON"





"WIELKA CISZA"





"TRYPTYK RZYMSKI"





"300"





"ŻYCIE NA PODSŁUCHU"





"WIATR BUSZUJĄCY W JĘCZMIENIU"





"KRWAWY DIAMENT" (Blood Diamond)





"ŚWIADEK KORONNY"





"PAJĘCZYNA CHARLOTTY" (Charlotte s Web)





"SMOCZE WZGÓRZE" (Dragon Hill)





"GHOST RIDER"





"UŚPIONE DZIECKO"





"RYŚ"





"DLACZEGO NIE!"





"ARTUR I MINIMKI"





"JAK TO SIĘ ROBI"





PRZEGLĄD KINA RUMUŃSKIEGO - Piwnice TCK 22 - 26.01.07





"ERAGON"





"SEZON NA MISIA" (Open Season)





"NARODZENIE" (The Nativity Story)





"CASINO ROYALE"





"KLUCZE DO DOMU" (Le Chiavi di Casa)





"HAPPY FEET: Tupot małych stóp "





"PUŁAPKA" (Hard Candy)





"PO ROZUM DO MRÓWEK"





ROSJA - POLSKA. NOWE SPOJRZENIE - Piwnice TCK 20.11.06





"ZAKOCHANY PARYŻ" (Paris, je t aime)





"STEP UP - TANIEC ZMYSŁÓW"





"INFLIRTACJA"





"DIABEŁ UBIERA SIĘ U PRADY"





"OBY DO WIOSNY"





Rusza Akademia Filmowa w TCK





"LOT 93" (United 93)





"GARFIELD 2"





"7 KRASNOLUDKÓW - HISTORIA PRAWDZIWA" (Sieben Zwerge - Männer allein im Wald)





"DOM NAD JEZIOREM" (The Lake House)





"ZABÓJCZY NUMER" (Lucky Number Slevin)





VII Przegląd Filmów Ekologicznych "EKOŚWIAT" - Kino Marzenie





"KAROL - PAPIEŻ, KTÓRY POZOSTAŁ CZŁOWIEKIEM"





"S@MOTNOŚĆ W SIECI"





"SEXiPIStOLS"





"ZA ILE MNIE POKOCHASZ?"





"SUPERMAN: POWRÓT"





"AUTA" (The Cars)





"PIRACI Z KARAIBÓW: SKRZYNIA UMARLAKA"





SKOK PRZEZ PŁOT (Over the Hedge)





GDZIE LEŻY PRAWDA (Where the Truth Lies)





"TSOTSI"





"EPOKA LODOWCOWA 2: Odwilż" (Ice Age 2: The Meltdown)





"FIREWALL" (Firewall)





"LASSIE" (Lassie)





Cinema OFF - "UCIEC STĄD" - reż. Mathias Mezler





"POSEJDON" (Poseidon)





"KOD DA VINCI" (The Da Vinci Code)





"HI WAY"





"DŻUNGLA" (The Wilde)





ZAKOŃCZENIE 20 TARNOWSKIEJ NAGRODY FILMOWEJ





CinemaOFF w maju - "UGÓR" reż. Dominik Matwiejczyk





"STRASZNY FILM 4" (Scary Movie 4)





"ASTERIX I WIKINGOWIE" (Asterix and the Vikings - 2006)





Zakończenie 20 Tarnowskiej Nagrody Filmowej - Laureaci Festiwalu





"WSZYSCY JESTEŚMY CHRYSTUSAMI"





"NA PSA UROK" (The Shaggy Dog)





"CZERWONY KAPTUREK – PRAWDZIWA HISTORIA" (Hoodwinked)





20 TARNOWSKA NAGRODA FILMOWA - 7 - 13 maja 2006





„GOOD NIGHT, AND GOOD LUCK”





Retrospektywa MFNFF “Oskariada 2005” w ramach Cinema OFF





"NAGI INSTYNKT 2" (Basic Instinct 2)





"OFF-Publicystyka" - kolejny pokaz w ramach Cinema OFF





"KRWAWA NIEDZIELA (Bloody Sunday)" w Marzeniu w ramach "DNI IRLANDZKICH"





"SOPHIE SCHOLL - OSTATNIE DNI"





"JAN PAWEŁ II"





"PIŁA 2" (Saw II 2005)





"SZEREGOWIEC DOLOT" (Valiant 2005)





"JA WAM POKAZĘ!"





OFFskary 2005





Projekt "Cinema OFF" w Tarnowskim Centrum Kultury





"WITAJ, NOCY"





"BAMBI 2" ("Bambi 2")





"TYLKO MNIE KOCHAJ"





"GNIJĄCA PANNA MŁODA" (Corpse Bride) 2005





"JEDEN DZIEŃ W EUROPIE" - INAUGARACJA SEZONU 2006





"KSIĘŻNICZKA NA ZIARNKU GROCHU" (The Princess and the Pea)





KINO MARZENIE





"ELIZABETHTOWN" (Elizabethtown)





PLAN KINA MARZENIE





"OPOWIEŚCI Z NARNII: Lew, czarownica i stara szafa” ( The chronicles of Narnia: The Lion, the Witch & the Wardrobe)





GOL!" (Goal!)





PROPOZYCJE FILMOWE NA NAJBLIŻSZE TYGODNIE





Projekcja filmów AKF Szwenk





"HARRY POTTER I CZARA OGNIA" (Harry Potter and the Goblet of Fire)





"RAY" (Ray) 2004





"PLAN LOTU" (Flightplan)





Projekcja filmu "Lawa"





"KURCZAK MAŁY"





"LEGENDA ZORRO" (The Legend of Zorro) "





"MARSZ PINGWINÓW" -





| SCENA | FILM | GALERIA | EDUKACJA | USŁUGI | O NAS | FOTORELACJE | TERMINARZ IMPREZ | 20 TNF | 21 TNF | BYŁ SOBIE BLUES...2007 | DNI TARNOWA 2006 | BYŁ SOBIE BLUES...2006 | 22 TNF | DNI TARNOWA 2008 | BYŁ SOBIE BLUES...2008 | 23 TARNOWSKA NAGRODA FILMOWA | BYŁ SOBIE BLUES... 2009 |
(©) www.tck.pl 2005. Wszelkie prawa zastrzeżone.